31/01/2011

very old credenza

Several months ago, at the end of summer and while visiting my Godmother and very best friend in Dobre Vode...I fell for credenza of her grandparents. It was painted God knows how many times, but still looking SO pretty. Oh, how I would love to put my hands on it :)

Anyway, Gaga - my Godmother has not yet decided how to rejuvenate the credenza...and here's what I had in mind

the studio of mae via geninnes art blog *photo via Geninne's art blog presenting The Studio of Mae

Believe me, this is almost exactly how her credenza looks. Don't you just love it?

For me, it brings such a great memories of childhood... old stone house of my grandmother, full of stuff like this...

3 comments:

  1. Ovo mi je nešto poznato :) A da vidiš kredencu u moje babe :) Ima malo sličnosti sa tvojom. U plavo - bijeloj boji je i otac i ja smo se dogovorili kad se kuća bude sređivala, kredenca se bacit neće nego ćemo je lipo opiturat :)

    ReplyDelete
  2. TO To! stvarno bi steta bilo baciti takve stvari. ih, a znam ljude koji su takve starine nosili na smece, prosto mi zao...da mogu,spasila bih ja to :)

    ps. nemoj da ne slikas kredencu,ok? :)
    xoxo

    ReplyDelete
  3. A znam... Prije koju godinu i ja bi to bacila, ali sada se sve okrenulo. Nastojim sačuvat neke stvari. Imamo još jedan stari ormar tj. kredencu od prababe, samo što je ta u smeđoj boji, lakirana. Mama bi je se riješila, ali ja "punim" tati glavu neka zadrži kredencu, da je treba malo obnovit i bit će ko nova.
    Kad budem išla kod babe fotografirat ću i jednu i drugu kredencu.

    ReplyDelete

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails