23/03/2010

Subway art in tha house

Izvinjavam se što me nije bilo neko vrijeme..imala sam manjih problema sa kompjuterom.. Srećom bili su lijepi i sunčani dani,koje smo porodično iskoristili u radu i igranju na otvorenom, okruženi tratinčicama, ljubičicama i ostalim livadskim cvijećem. Mogu reći da sam uživala, u potpunosti! i zaboravila na obaveze.
Sada,kada sam ponovo pokrenula ovu čudesnu skalameriju, sačekalo me dosta posla. U zaostatku sam sa dizajniranjem kuhinje,koja je trebalo biti gotova, hm, juče :), a imam i dosta da odradim na blogu, na PassionDecor FB stranici, i čeka me par stvari kod kuće koje sam započela - kao npr VELIKO PROLJEĆNO SPREMANJE! buaaaa .Ne znam šta ću prije. Pa razmišljam o tome da li znam pravilno da postavim prioritete, i kakvih principa treba da se pridržavam. A u svemu tome ne smijem zapostaviti mog dragog muža i sina, pa naposljetku ni sebe.
Odlučiću koji principi su mi veoma bitni za organizovano funkcionisanje, pa ću ih postaviti na zid kao stalni podsjetnik i dekorativni element. Mnogo mi se dopada subway art s početka 20vijeka, pa sam tako i zamislila svoj projekat.



čak i ne mora biti strogog izgleda, sve su varijacije dozvoljene.. ova iznad je moj favorit..



Subway Sign Art Medium-Home Decor-Art [pottery+barn+subway+art.jpg]  Vintage UK Bus Roll. Halifax, Hipperholme, Baliff Bridge, Cahin Bar, Pack Horse Inn, Cleckheaton, Moorend, Birkenshaw, Birkenshaw Bar, Drighlington and Leeds.


No comments:

Post a Comment

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails