11/03/2010

home tour...Jasna Janekovic

Mnogi su upoznati sa njenim radom, predstavljena je u raznim blogovima i časopisima..a ja sam saznala za Jasnu prije nekoliko mjeseci preko časopisa Lisa Moj stan koji redovno čitam već godinama. Jasna je mlada, harizmatična umjetnica iz Hrvatske, živi i radi u Kelnu,Njemačka. Njen rad je predivan,inspirativan, ona je inspirativna, njen dom je inspirativan,kao i vjerovatno cijeli njen život. Ona ga je stvorila takvim, jer jednostavno radi ono u čemu najviše uživa. Ne znam ko je rekao " If you find a job that you love, you'll never work another day in your life".
Nekada se jednostavno izgubim u različitim željama i stilovima, kao da s teškoćom nalazim šta je moje lično od svega toga...pa kada pogledam Jasnin dom u kojem uživa i stvara, vratim se u svoj kolosjek. Podsjeti me da je suština dizajna da oslikava karakter, temperament i iskustvo, a ne da prati tuđe zamisli,potrebe i neke trendove..
Jasnin stan je bijelo slikarsko platno, koje je oslikala intezivnim koloritom, različitim teksturama i oblicima. Sve me asocira na igru, ples po žitnim poljima, djetinjstvo ali i ženstvenost i romantiku.
Da saznate više o Jasni, pročitajte intervju na sfgirlbybay
Me by jasna.janekovic

Workspace by jasna.janekovic.Workspace corner by jasna.janekovic.New fabrics by jasna.janekovic.Folky west by jasna.janekovic.Hyacinthes by jasna.janekovic.Corner in the kitchen by jasna.janekovic.Cabinet by jasna.janekovic.Work in progress (the wall) by jasna.janekovic.Stuff by jasna.janekovic.Bathroom by jasna.janekovic.Bathroom by jasna.janekovic.Christmas decoration by jasna.janekovic.Cabinet and forest by jasna.janekovic.Cooking by jasna.janekovic.Happy fridge by jasna.janekovic.My kitchen by jasna.janekovic.Bedroom wall by jasna.janekovic.Behind the beads curtain by jasna.janekovic.Bed by jasna.janekovic.Little garland with owl by jasna.janekovic.Flag garland by jasna.janekovic.Blue rack by jasna.janekovic.At my fridge by jasna.janekovic.In my bathroom by jasna.janekovic.

No comments:

Post a Comment

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails