05/03/2012

feminine bedroom for me ** ženstvena spavaća soba samo za mene


Danas je bio red za neku reportažu od koje srce zaigra...ali ja nemadoh snage, a ni vremena da to pripremim. U glavi mi je samo kako da se ugnjezdim među jastuke i da prespavam cijelu noć. Istina da mi mnogo sna ne treba...samo da je bar 6 sati bez prekida. Doći će i to...a do tada maštam da me tek kroz škure ujutru probudi zrak Sunca na obrazu i da se nalazim u baš ovakvom ženstvenom ambijentu. Laku noć, odoh da sanjarim

2 comments:

  1. kako ugodan prostor, mami na izležavanje i dugo spavanje.

    ReplyDelete
  2. prelepa,ususkana i topla atmosfera,cini mi se po meri svake zene...bar po mojoj jeste!

    ReplyDelete

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails