25/05/2012

my living room ** moja dnevna soba

skona hem

mmmm...not quite (not at all), but this photo I found yesterday shows exactly what I have in mind for my living/family room. I couldn't believe I found a space almost to the details true to my sketches. I didn't show them, nore I will, as this is the only thing I am supersticious about. Hope eventually my room will look like this. We're selling our old sofa, and will have a hand-me-down blue sofa (not as pretty as this one, but it can be adorable)
My husband will love a room like this, I know for sure, and that's my main goal - to make us both happy regarding room design and functionality ** hm, nije baš moja soba, ali je skoro pa identična mojim nacrtima...jer uskoro dobijamo plavu sofu, pa sam razmišljala kako je istaći na pravi način. Ono što je sigurno, je da bi i moj muž uživao u ovakvoj dnevnoj sobi, što mi je i bio glavni cilj...da oboje budemo srećni izgledom i funkcionalnošću.

4 comments:

  1. I ja bih sigurno uzivala u ovakvoj sobi:)

    ReplyDelete
  2. volim namestaj u boji a plavi je pun pogodak za dnevni boravak,jos ako imas svetlost kao na ovoj paleti,onda je milina dodatna,samo jos neki detalji i vec vam je staljis i cozy.

    ReplyDelete
  3. What a lovely room! It feels very casual and inviting. Would love to see how your living room looks like!

    Thanks for stopping by!

    Have a wonderful weekend!

    Jessie
    www.mixandchic.com

    ReplyDelete
  4. sviđa mi se ugođaj ssvjetlosti, ambijentalne topline i prozračnosti!

    ReplyDelete

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails