23/05/2012

{chair love} THONET ** Tonet stolica


thonet chair
via design sponge
All about the iconic Thonet chair can be found on the web..I didn't want to tell something birds already know. I wanted to create small collection of interiors with Thonet for some inspiration ** Sve informacije o jednoj od najboljih stolica ikada stvorenih se mogu naći na mnogim internet sajtovima, knjigama...a ja sam skupila fotografije enterijera sa Thonet stolicom. Ako znate slučajno nekog ko je ima na tavanu da skuplja prašinu, ne dozvolite da je vrijeme pojede, već nađite način da joj udahnete novi život...a evo i inspiracije




Seattle Homes and Lifestyles










3 comments:

  1. te stolice su mi uvijek bile bezveze, a kad ih sad vidim tako pastelne i živahne, čine mi se super!

    ReplyDelete
  2. baš mi je drago da sad misliš drugačije
    xo

    ReplyDelete
  3. super su mi ove stolice,tako jedan dobar detalj za svaku prostoriju..:)

    ReplyDelete

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails