19/02/2010

prvi 3D radovi..

Kupila sam jesenas PUNCH DESIGN softver,u namjeri da što prije naučim 3D oblikovanje. Željela bih da se obučim u AutoCAD programu,al nisam se snašla u mojoj blizini da ga nabavim,a ne želim bilo kakve verzije što se skidaju s interneta. Našla sam da je ovaj program sasvim zadovoljavajući,i nije komplikovan za korišćenje. Naravno,kao prvi zadatak,uradila sam projekat svog stana,kakvo je trenutno stanje,sa malim izmjenama u vidu dekoracije. Zidovi ispadaju sivi,iako nisu,već Antique white nijansa,pa mi vjerovatno treba još izvora svjetlosti da pokažem željeno. A svjetlo na stonoj lampi izgleda neprirodno,i to moram da popravim.Situaciju pokazuju sledeće slike..






spavaća soba isto ima grešaka,vjerovatno s moje strane,zavjesa treba biti svijetle boje,najsvjetlije khaki, dok jedan zid je tamno braon,a ostali najnježnije prljavo roze. Plavo bijela komodica je za presvlačenje bebe,nisam je dorađivala,već samo najjednostavnije..




a slika ispod je prvi prvi rad,al sam slikala telefonom,nisam mogla čekati rendering. Dosta je loše urađeno,samo sklopljeno,bez finesa. Predstavlja open space stančić,i zasad samo taj kutak. Doradiću ga još,pa ću postaviti slike.

do sledećeg puta,ćao od

No comments:

Post a Comment

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails