22/02/2010

home tour... Sibella Court

Pratim inspirativni blog Emily Henderson od prvog dana,ali moram priznati da ne stižem sve mnogobrojne omiljene blogove redovno ispratiti, zbog obaveza koje imam prvenstveno kao majka. Elem, sada sam izdvojila malo vremena da pregledam sve članke Brass Petal bloga,i našla sam toliko zapanjujućih tekstova.
Ja sam osoba koja teško da se može odlučiti samo za jedan stil. Moja mlađa sestra mi je, i dok smo bile dosta mlađe, govorila da u sebi krijem dosta različitih ličnosti (konkretan broj joj je bio 51, Bog zna zašto). Moguće da je to istina, jer prosto imam toliko različitih ukusa, naklonosti, stilova i težnji, da mi je to malo čudno. Kontradiktorno,da, ali odlično za posao stiliste i dekoratera za koji ću u skorije vrijeme imati i sertifikat. Držite mi palčeve!
O čemu sam ono počela... a,da.. blog Emily Henderson. Tu sam se opet zaljubila, istinski. Vidjela sam sebe,prepoznala onaj djelić koji obožava prošlost, divlje, razuđene obale, organske materijale, vječni romantizam


Posle jakog juga,ponekad siđem na obalu da provjerim šta je u ponudi. Kao, pretpostavljam, i većina primoraca, imam ogromnu kolekciju školjki, puževa, pokoju sasušenu zvijezdu i pokoji koral, mada na žalost,većina toga još uvjek čeka negdje skriveno od pogleda...i dok svaka sitnica ponaosob ne nađe svoje mjesto,ja hranim dušu ovakvim enterijerima..
Ovo je samo mali procenat onoga što radi  Sibella Court, najbolje da provjerite sami. Oduševljena sam ljudima koji stvaraju tako predivan svijet. Njen moto je "creating beautiful interiors with the things you love" i to je jedini pravi put da se od stambenog prostora napravi DOM! Moram priznati, malo joj i zavidim na talentu i postignuću.. :(
        Sibe01 Sibe02 

No comments:

Post a Comment

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails