03/02/2012

DIY idea / *uradi sam* ideja



February is mostly about love and caring for each other, while in my town it represents month of wine, mimosa and masquerade. I'm not into wine as a new mom with a breastfeeding baby. When I see rainy day outside, everything covered in fog - I'm not into flowers as well... and masquerade is everyday in my own home when we're playing with our three year old boy.
I want to make this February as a month of love finding ways to express my love and appreciation to dearest ones. This handmade heart seems to be a perfect gift. The best gifts are the ones we made, then they are truly personal and special.
To make this interesting romantic heart you'll need some cardboard, jute rope and a piece of lace ... and of course - a lot of love :)
{Februar je u velikom dijelu svijeta u znaku pažnje i ljubavi, a u mom gradu predstavlja mjesec vina, mimoze i maškara. Danas nisam u fazonu vina, jer kao novopečena majka na vino skoro da i ne smijem pomisliti. Ni do cvijeća mi nešto nije, kad kroz prozor vidim maglu i kišu, iako je mimoza jedan od omiljenog cvijeća...a maškare su mi u kući svaki dan uz igrarije sa trogodišnjakom. Trenutno mi više paše da februar gledam kao mjesec ljubavi i da nađem načine kako da svoju ljubav iskažem najmilijima. Ovo srce mi se čini kao idealan znak pažnje, jer smatram da je najljepše kada poklončiće sami napravimo, tek onda su stvarno lični i posebni.
Da napravite ovo zanimljivo srce potrebno je malo kartona, špage i čipke...i naravno puuno ljubavi :)  }

photo credit: Mare

1 comment:

  1. Bravo Miljana, odlican sajt, nadam se da ces nastaviti sa novim "uradi sam" clancima!

    ReplyDelete

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails