17/08/2012

damn those technical issues ** dođavola sa tehničkim problemima

I apologize for bad language, but I'm    #$"&#$!%   mad with technical problems I have every day. It's not easy to finish posts, e-decorating projects and illustration prints I sell here (haven't wrote about that) in a limited time when you have a 9yr old computer. It's a pain, but I'm extremely patient person. Thank God!
And besides that my pc is slow as 100yr old man, it seems my blog is bugged. For several days I can't upload ANY picture to posts. Hope to find the solution and fix it soon...meanwhile don't forget me...I'll still visit your blog. Have a lovely weekend :)

Izvinjavam se zbog nepriličnog izražavanja, ali puna mi je kapa svakodnevnih problema sa kompjuterom i internetom. Pored obaveza u kući i sa djecom, nije jednostavno redovno pripremiti postove, dizajn projekte i ilustracije za štampanje i prodaju, a kamoli na 9 godina starom kompjuteru koji se ponaša kao stogodišnjak (kašlje, hoda jako sporo, prečesto zastaje i stalno mu se spava). Mučenje jeste (tako kažu svi koji se bar na pola sata nađu u dodiru sa mojim dobrim starim pi-si-jem) ali Bogu hvala, ja sam vrlo strpljiva osoba. I PORED SVEGA TOGA, izgleda da mi je blog bagovan. Možda lupam sad, jer stvarno o tome ne znam ništa, ali kako drugačije da objasnim da već danima ne mogu NITI JEDNU sliku da ubacim u post. Nadam se da ću tokom vikenda naći uzrok i rješenje, a vi me nemojte zaboraviti...jer ću u međuvremenu svakako posjećivati vaše blogove.
I prije nego vam poželim prijatan vikend, kažite mi da li dramim previše oko devetogodišnjeg kompjutera? možda ima neko i stariji? jer u mom krugu poznanika, svi imaju bolju mašinu od mene...što mi zvoni kao krajnje vrijeme za promjenu (ne zato što svi imaju ono što ja nemam, već što je to onda ključni argument za investiciju)

Uživajte u vikendu i ljepoti avgusta

do čitanja :)

1 comment:

  1. I ja mislim da ćeš morati nabaviti novi. JA sam studirala informatiku i meni laptop nikad nije dovoljno jak jer koristim svakakve zahtjevne programe koji ne mogu raditi na preslabom računalu. Već sad primjećujem probleme na ovom laptopu, mislim da ću uskoro morati početi štediti za nešto bolje. Držim fige da riješiš probleme!

    ReplyDelete

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails