02/07/2012

300th post + giveaway ** tristoti post i poklončić



Time for a change again! Maybe I'm changing the look of my blog too often, but it seems I get tired soon of one look. Constantly changing and evolving. Hopefuly! Which one do you prefer? I'm not satisfied quite yet, as I know what I want with no clue how to achieve it and no time to learn html codes. Well, this is the look for now. I wanted to change the look for 300th post, and to give you a present. Two posters are waiting for you below. They look great with or without a frame. Enjoy!!
And, I have one more announcement to make:

PassionDecor is now open for sponsorship! Totally affordable! Grab this opportunity!
for details check 'advertise' page
***
Vau! Vremenski - odavno sam pokrenula ovaj blog, a djeluje kao da je mnogo mlađi. Nisam baš bila posvećena...ne prije 2012. Pratioci od početka su bili svjedoci mnogih promjena u izgledu. Brzo se umorim od jednog look-a i imam potrebu za promjenom - nadogradnjom. Da li je nadogradnja? procjenite sami, i molim vas izrazite svoje mišljenje. Budite brutalni! Veoma mi se dopadao prethodni dizajn, i možda nije trebalo ništa da mijenjam, osim da kompletan dizajn umanjim za par desetina postotaka. Ipak, žudila sam za intenzivnijim izgledom bloga, a da djeluje profesionalno. Još ne smatram da sam uspjela. Tačno znam šta želim, ali ne i kako to da postignem. Koči me neznanje html kodova. Suviše obaveza imam da bih se upustila u njegovo savladavanje.
Ako se neko među vama, dragim pratiocima, ponudi da mi otkrije par tajni, ili da moje ideje pretoči u realnost - biću više nego presretna! Dobija od mene poklon!!! U vidu šestomjesečne reklame :)
Tu dođoh do još jedne vijesti koju želim podijeliti.
PassionDecor je od danas otvoren za sponzorstvo :)
detalje možete pronaći na stranici advertise

A poklončić za danas...povodom jubilarnog posta - su posteri.  Šaroliki, ljetni i predivno izgledaju na zidu - sa ili bez rama!  otvorite ih u punoj veličini, snimite na pc i odštampajte na finom papiru. Format je A4 ili 210 x 297 mm. Prvi poster je inspirisan sličnim već postojećim posterom. Drugi poster su međunarodne mornaričke zastavice sa slovnim značenjem. Uživajte :)

No comments:

Post a Comment

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails