12/12/2010

picture rail

Here’s one great idea for renters or people like me – who loves changing things periodically. If you don’t know the best way to compose photos and pictures, this is perfect solution…
via home designing office-frame-display



10
gallery_wall_on_shelves_vicente_wolf
via stylizimo blog living room white
dinigroom
dining-room-monochrome
Black and white bedroom_001 via idealhomemagazine
5-wolferizor-familyroom2-xlg
boutique-bedroom via idealhomemagazine
p_100238920
ss_101357294
ss_100986328
*photos via IdealHome, Stylizimo, DecoMyPlace, HomeDesigning, VicenteWolf

2 comments:

  1. Zaista je savršena ideja...Poslije nedavnog renoviranja mog stana došlo je vrijeme da se postave slike (imam ih puno)...ja još uvijek ne mogu da se odlučim gdje da postavim koju...jednostavno mi ništa nije dovoljno dobro...tako da smo se i mi odlučili na ovakvo rješenje.
    Lijep snježni pozdrav iz Sarajeva
    Phoenix

    ReplyDelete
  2. Ovo je jako praktično i domišljato, baš mi se dopada :D. Crno-bela trpezarija je predivna!!!

    ReplyDelete

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails