23/12/2009

my home as is... moj nedoreceni dom

vec skoro dvije godine zivim sa dragim i našim sinom u ovom stanu, koji je sladak, ima dosta potencijala,ali i dosta mana. kada sam krocila u stan, dobila sam pregršt ideja, ali smo ga opremili onako brzinski, samo da uselimo što prije. nisam imala vremena za razmišljanje ni o paleti boja, jer sve što sam i smislila, palo je u vodu, obzirom da je bio sužen izbor opreme,najviše uslovljen novcem. živimo u stanu, koji po meni tek treba da preraste u dom,kutak u koji žudim da se ušuškam. sada se ne osjeća cjelina prostora..ali biće, polako. uživam u ovome što imam, i smišljam načine kako da ga što prije i što bezbolnije dotjeram. ovo su slike sadašnjeg stanja, a uskoro će ideje kako planiram da bude. željno očekujem komentare :)

o



No comments:

Post a Comment

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails